0 oy
238 göst.
12 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (23 puan) sordu
1 hafta önce normal doğum yaptım, karnimda sanci ve malarımda şiddetli ağrı var ve afedersiniz kanıyor ne yapmalıyım öyle olan varmı acaba doğum sancısı gibi.

1 cevap

0 oy
12 Haziran 2021 (666 puan) cevapladı
Hemoroid olmuş olabilir canım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 622 göst.
0 oy
3 cevap 399 göst.
3 Ekim 2021 Doğum kategorisinde mrve38 (468 puan) sordu
0 oy
0 cevap 303 göst.

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...