0 oy
302 göst.
7 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
Iyi aksamlar hanimlar 2 gundur idrsr yapmada zorlanyrdm acile gittik enfeksyn cikti fakat evde 2 tane ilacim var diye eczaci antibiytgi vermemis dun de ates 38 i gecince tekrr gittik ama geceleri bi terleme bi sitma butun kiyafetlerm islak uyanyrm ve goguslerm de olsun yuzumde olsun kasinti oluyo basina gelen var mi dogum yaapli 9 gun oldu
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 581 göst.
0 oy
2 cevap 490 göst.
0 oy
3 cevap 707 göst.

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...