0 oy
270 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (77 puan) sordu
Doğuma az kaldı haftaya Dr a gideceğim artık anksiyete ile baş edemiyorum ilaç verir mi acaba verse bile emzirme döneminde kullana bilirmiyim? Bende etkisi olurmu ? 

1 cevap

0 oy
1 Haziran 2021 (78 puan) cevapladı
Öncelikle Allah şifa versin canım ben de anksiyete hastasıyım. Şuan ilaç kullanıyorum. 19 haftaligim. Emzirme döneminde verilecek ilaçlar var demişti doktorum. Ben doğumdan sonra da devam edicem. Canını sıkma hem emzirip hem rahatça ilacını kullanabilirsin doktor bilir ne vereceğini. 
1 Haziran 2021 (77 puan) yorumladı
Evde bı sekilde idare ediyorum ama dışarı çıkınca birden nefes darlığı huzursuzluk başlıyor mutlu olduğum zaman bile böyle baş edemiyorum artık bıktım gercekten çok zor bir rahatsızlık hepimize Allah şifa versin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 208 göst.
0 oy
4 cevap 427 göst.
0 oy
1 cevap 302 göst.
12 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Elif_2014 (97 puan) sordu

1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...