0 oy
579 göst.
10 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (390 puan) sordu
Aranızda hamilelik döneminde antidepresan kullanan var mı
Gebelik haftası 14

3 Cevap

0 oy
10 Ocak 2022 (575 puan) cevapladı
Diğe gebeligimde kullnadim cnmm çocuk başka sorundan erken doğdu.ama.bir sotunyoktu 
-Reklam-
0 oy
10 Ocak 2022 (2 puan) cevapladı
Annem hamileyken antideprasanı kesmişti doktor normalde kullanılmaz bence teyzemde aynı şekilde gebe kalınca antideprasanları bırakmıştı doktorun isteği üzerine antideprasanı bırakınca ruhen kötü oldukları için doktor gebe kalmaması gerektiğini söylemişti her ikisine de 
0 oy
10 Ocak 2022 (132 puan) cevapladı
Canım 23+2 hamileyim ben kullanıyorum selectra 50 mg 
13 Aralık 2022 (0 puan) yorumladı
Ne için kullanıyorsunuz ben hamile kalmadan önce de ölüm korkusu kaygısı vardı şimdi de daha kötüyüm

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,012 göst.
0 oy
3 cevap 462 göst.
0 oy
2 cevap 413 göst.

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...