0 oy
205 göst.
30 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
Benim bebeğim 8 aylık doğdu.  Şimdi ben hesaplarken ona göre mi hesapliycam ayını . Aranızda bilen varmi. Yani motor gelişim açısından merak ediyorum 
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı. Bebek bakımından sorabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkürler.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 318 göst.
30 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde mehal (740 puan) sordu
0 oy
2 cevap 437 göst.
14 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde absra388 (17 puan) sordu
0 oy
1 cevap 298 göst.
10 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Songul12.x (14 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...