0 oy
310 göst.
3 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (647 puan) sordu
Merhaba kızlar 2 gün önce detaylı ultrason yaptırdım o zaman 21+0 günlük hamileydim doktorum bebeğin kilosu 418 gram dedi iyimi kötümü bir şeyde demedi sizce bebeğimin kilosu haftasına göre iyimi şimdiden teşekkürler
Gebelik haftası 21+2

2 Cevap

0 oy
3 Şubat 2024 (6,204 puan) cevapladı
Bebefinizin kilosu yok ki, daha gramaj o :)  Takılmayın bu kadar kiloya 
3 Şubat 2024 (647 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
3 Şubat 2024 (215 puan) cevapladı
Bende bugün gittim 21 haftalık 375 gram gayet iyi dedi 

1,512,801 soru

24,673,938 cevap

367,431 kullanıcı

...