0 oy
158 göst.
27 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (346 puan) sordu
Kızlar 7 aylık. Hamileyim 1 2 aydır bu sorunu yaşıyorum resmen sızlıyor sag göğsümun altı saga yatınca daha fazla oluyor ve en çokda geceleri şuan bu yüzden uyuyamiyorum canım cook acıyor çocuktan mi acaba kaç kere kontrol e gittim doktora sormayı unuttum.hep başına gelen varsa yazsın çok kotuyumya

1 cevap

0 oy
28 Mayıs 2021 (1 puan) cevapladı
Evet o bende de oldu canım normaldir bebek yerini genişlettiği için öyle oluyor 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 649 göst.
27 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minekcbyk (346 puan) sordu
0 oy
3 cevap 280 göst.
0 oy
3 cevap 548 göst.
11 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde snm tpcu (170 puan) sordu
0 oy
1 cevap 293 göst.
28 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde gulcin 41 (238 puan) sordu

1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...