0 oy
292 göst.
28 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (238 puan) sordu
Kizlar 3 gundur karnimin alt kisminda biraz sanci var.basiniza boyle bisey geldimi.endiselenmelimiyim bilemedim.
Gebelik haftası 20+5

1 cevap

0 oy
28 Ocak 2021 (992 puan) cevapladı
O ağrı bende enfeksiyon olunca oluyor ya. Belkide rahim büyüyordur 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 277 göst.
0 oy
3 cevap 548 göst.
11 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde snm tpcu (170 puan) sordu
0 oy
2 cevap 342 göst.
25 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nidapoyraaz (18 puan) sordu
0 oy
3 cevap 580 göst.
27 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kalbi bi ruh (896 puan) sordu

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...