0 oy
518 göst.
21 Ekim 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (179 puan) sordu

hamileyken novalgin kullanan var mi. başım agriyo catliyor  resmen ve parol bulamadim mecbur nivalgin ictim kizlar sonrada pisman oldum birsey olirsa diye

Gebelik haftası 17.2

2 Cevap

0 oy
21 Ekim 2018 (996 puan) cevapladı

Dayansaydın ya canım o kadar mi çok ağrıdı inşallah bışey olmaz ama ne olur bi daha içme parol ve minoset harici vermiyor doktorlar

-Reklam-
0 oy
21 Ekim 2018 (786 puan) cevapladı

Insallah bisy olmaz ama krske kullanmasaydin ya acile falan gitseydin. Gecmis olsun bidaha kullanmamaya calis.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 293 göst.
3 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aynurhasn (37 puan) sordu
0 oy
1 cevap 167 göst.
8 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selenin annesi (86 puan) sordu

1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...