0 oy
167 göst.
8 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (86 puan) sordu
Doktorjm novalgin kir ic dedi ama hapimi yoksa ignesimi kullaniliyo bide kullanilmamasi gerekir yazio kullanan varmi
Gebelik haftası 20

1 cevap

0 oy
8 Aralık 2022 (263 puan) cevapladı
Gebelikte parol kullan canım onun zararı yok benimde migren var daha ağrı yavaştan başladığında iç sonrasında geçmiyor kolay kolay 
8 Aralık 2022 (86 puan) yorumladı
Gunde 4 tane icebilirsin parol demisti doktorum 3 gun suruo 12 tane icmis oluyorum diye parol icme dedi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 294 göst.
3 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aynurhasn (37 puan) sordu
0 oy
15 cevap 1,194 göst.

1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...