0 oy
256 göst.
13 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
Adetime 8 gün var bebek istiyoruz normalde idrarimi tutatirdim ama şimdi tutamıyorum kasıklarimda ağrı oluyor birden ayağa kalktıgımda baş dönmesi yaşadım sizce hamilelik var mıdır sizde belirti neydi ?
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
13 Mayıs 2021 (3,950 puan) cevapladı
Benimde sık idrar şikayetim vardı ekstra mide yanmam vardı bu şekilde anlamıştım 
13 Mayıs 2021 (27 puan) yorumladı
Testi ne zaman yaptiniz
13 Mayıs 2021 (3,950 puan) yorumladı
Adetime 7 gün vardı yaptım negatif çıktı 2 gün kala yaptığımda çok silik çıktı adet günüde kan verdim pozitifti
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 338 göst.
0 oy
2 cevap 223 göst.
9 Eylül 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Htcmsb (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 393 göst.
0 oy
0 cevap 139 göst.
23 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zara11 (258 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...