0 oy
259 göst.
8 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
Merhaba. Ben 6 haftalik hamileyim bundan 9 ay önce bir dusugum oldu. Karnımda ve kasigimda ağrılar oluyor. Bu normalmi tekrar düşük olucak die cok korkuyorum. Her akıntı geldiğinde acaba kanmi die tuvalete kosuyorum
Gebelik haftası 6

2 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2021 (942 puan) cevapladı
Kanama ve leke olmadığı sürece korkmayın inşallah birşey olmaz ağrılar çok şiddetli değilse eğer
8 Mayıs 2021 (51 puan) yorumladı
Şiddetli deil hafif hafif vuruyor iste korkumu yenemiyorum
8 Mayıs 2021 (942 puan) yorumladı
Allah'ın izniyle birşey olmaz daha yeni bebişiniz gayet normal bence sağlıkla gelsiin
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2021 (3,543 puan) cevapladı
Canim ilk 3 ay adet sancisi gibi agrilar normal akintilarda kahve rengi ve kirmizi kan olmadigi surece korkma

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 190 göst.
10 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Gul_6052 (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 697 göst.
4 Şubat 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Günnuralim. (105 puan) sordu

1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...