Arkadaslar bugün doktora gittim ve nst ye gonderdi beni adet tarihime gore bebek biraz onde gidiyo ve nst de sanci cikti biyo kimya felan istedi bu haftalarda nst de sanci tehlikeli oluyomu
Erken doğum riskiniz olabilir bol bol dinlenin geçmeyen ya da şiddetli bi ağrınız olduğunda hemen hastaneye gidin geçmiş olsun
Erken dogum riskin var demek ki canim kendini yorma
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı