0 oy
124 göst.
1 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Kronik urtikerim ve toz akarlarına alerjim var zyrtec ilaç kullanıyordum simdi 8 haftalık hamileyim mecburi sürekli kasindigim için kullanmak zorunda kalıyorum doktorum tabi ki ilk 3 ay ilaç kullanmami yasakladı fakat ilacı kullanmadan daha kotu olduğum için mecbur kalınca iç ama risklerini de göz önüne almış bulunmaktasin dedi benim gibi boyle olan var mi acaba çok korkuyorum bebeğime zarar gelicek diye
Gebelik haftası 8

1 cevap

0 oy
1 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Alternatif kullanabilcegin bir ilac yokmuymuş canım. Kadin dogum degilde teshis koyan doktor belki bir alternatif sunabilir.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 164 göst.
0 oy
6 cevap 426 göst.
0 oy
1 cevap 206 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...