0 oy
206 göst.
20 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (163 puan) sordu
Mrb arkadaşlar kullandığınız ilaçları hepsini beraber mi içiyorsunuz yoksa ara ara mı içiyorsunuz ben araya bir saat koymaya çalışıyorum sonrada unutuyorum içmeye siz beraber mi içiyorsunuz hepsini bir zararı varmı 
Gebelik haftası 29+6

1 cevap

0 oy
20 Aralık 2023 (1,238 puan) cevapladı
Vitamin kan ilacım var ara veriyorum gün dağıtıp senin gibi 
20 Aralık 2023 (163 puan) yorumladı
Kan ilacını sabah aç karnına içiyorum diğerleri hepsi günde bir kez o yüzden kafam karıştı
20 Aralık 2023 (1,238 puan) yorumladı
Benimki tüp seklinde tablet olanı öyle aç karnına galiba benimki tüp diğerleri dağıtırsin canım gün içine sanırım sen folikte kullaniyosun ondan çok ilaç geliyo
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 318 göst.
0 oy
1 cevap 164 göst.

1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...