0 oy
186 göst.
27 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Ben 18+2 de ve iki gundur asagiya felakt baskiyla sanci oluyo sanki vuruyo gidyo aceba bebek vuruyo asgiua diyemi bilmiyrm pesinde küçük abdest geliyo ve rahtsz ediyo beni sanki cikack gbi bise atyo geciyo ara ara oluyo perşembe doktra gidecm sizce korkulack bi durum varmi yoksa normal mi üçüncü gebelk ama boyle ilk oluyo dogumlarm da sezeryan
Gebelik haftası 18+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 422 göst.
0 oy
1 cevap 221 göst.
5 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ertmz (69 puan) sordu
0 oy
1 cevap 354 göst.
0 oy
6 cevap 718 göst.
19 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Miracmiray (411 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...