0 oy
421 göst.
9 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba öncelikle böyle bir itirafta bulunduğum için kendimi çok kötü hissediyorum ama nedense anlatmak istedim iki senelik evliyim ilk çocuğum 7 aylık hamileyim Eşim bana para hiç vermiyor harçlık vermiyor kaynanamgille kısmetimiz bir yani parasını babasını ailesine veriyor alışverişimizi kayın Babamlar yapar evin eksiğimini kaynanam alır bir gün ben evime bir kilo domates bile almadım kendi alışverişimi kendim yapmak istiyorum biM'e gitmek istiyorum ama gidemiyorum Benim ailem bana harçlık verirse Öyle kendime abur cubur alıyorum Eşim bana para vermediği için çok utanarak söylüyorum ne zaman kayın babamların evine gitsem kayın babamın pantolonun cebinden para çıkartıyorum 50 lira 100 lira bu durum beni çok rahatsız ediyor ama eşim bana bir lira bile vermiyor
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,158 göst.
0 oy
3 cevap 1,234 göst.
0 oy
2 cevap 923 göst.

1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...