0 oy
415 göst.
14 Ekim 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (1,961 puan) sordu

Kızlar n11de sepet beşik 365 liraya düşmüş cibinlik vsde içinde ben aldım düşünen varsa diye buraya yazmak istedim yorumlarınada baktım hep olumlu 

1 cevap

0 oy
14 Ekim 2018 (194 puan) cevapladı

Canim bende almayi dusunuyorum nasil acaba urun almaya korkuyom internetten kotu cikar die

14 Ekim 2018 (1,961 puan) yorumladı
Yorumların hepsi iyiydi zaten 6 ay falan kullanıcaz hevesim vardı aldım canım iyi çıkar inşallah indirimi devam ederse hafta içi gelicek ürün yazarım buraya
14 Ekim 2018 (194 puan) yorumladı
Cok iyi olur canim hayirli ugurlu olsun bu arada :)
20 Ekim 2018 (194 puan) yorumladı
Canm besik nasil cikti bende alcamda merak ediyorum disarda cok pahali  cunku
20 Ekim 2018 (1,961 puan) yorumladı
Güzel çıktı canım ben beğendim fiyatına göre çok iyi
20 Ekim 2018 (194 puan) yorumladı
Cok tesekkur ederim canim
20 Ekim 2018 (1,961 puan) yorumladı
Rica ederim canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 325 göst.
28 Ağustos 2022 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Melekk bebek (217 puan) sordu
0 oy
9 cevap 741 göst.
0 oy
2 cevap 302 göst.

1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...