Kızlar n11de sepet beşik 365 liraya düşmüş cibinlik vsde içinde ben aldım düşünen varsa diye buraya yazmak istedim yorumlarınada baktım hep olumlu
Canim bende almayi dusunuyorum nasil acaba urun almaya korkuyom internetten kotu cikar die
1,512,756 soru
24,673,410 cevap
367,400 kullanıcı