Kızlar n11de sepet beşik 365 liraya düşmüş cibinlik vsde içinde ben aldım düşünen varsa diye buraya yazmak istedim yorumlarınada baktım hep olumlu
Canim bende almayi dusunuyorum nasil acaba urun almaya korkuyom internetten kotu cikar die
1,512,752 soru
24,673,360 cevap
367,398 kullanıcı