Canım bende aşılama ile hamile kaldım 12. Gün yaptım şuan 22 haftalık olduk çok şükür darısı başına inşallah tutmuştur aşılaman yarın sabah yap bence ilk idrarla sonrada kan verirsin yani ben öyle yaptım, hakkında hayırlısı olsun inşallah canım
1,512,615 soru
24,671,329 cevap
367,277 kullanıcı