Canım bende aşılama ile hamile kaldım 12. Gün yaptım şuan 22 haftalık olduk çok şükür darısı başına inşallah tutmuştur aşılaman yarın sabah yap bence ilk idrarla sonrada kan verirsin yani ben öyle yaptım, hakkında hayırlısı olsun inşallah canım
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı