Cnm ben 7+3 hamileyim çok tutmak istiyorum bide regl olmuyoruz ya INŞALLAH 30 günün 30 unuda tutabilirim ayın 12 sinde doktora söyleyecem bakalım INŞALLAH tutabilirim ama bu durum bebeislerimize bağlı
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı