Cnm ben 7+3 hamileyim çok tutmak istiyorum bide regl olmuyoruz ya INŞALLAH 30 günün 30 unuda tutabilirim ayın 12 sinde doktora söyleyecem bakalım INŞALLAH tutabilirim ama bu durum bebeislerimize bağlı
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı