Merhaba hanımlar oksabar iğnelerim ikisi de aynimi oluyor ben herzaman büyük olanı
kullandım bide ince olan iğne kapağı actigim zaman iki üç damla damlıyor korkuyorum bir Şey olcak diye
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,393 kullanıcı