Merhaba hanımlar oksabar iğnelerim ikisi de aynimi oluyor ben herzaman büyük olanı
kullandım bide ince olan iğne kapağı actigim zaman iki üç damla damlıyor korkuyorum bir Şey olcak diye
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı