0 oy
183 göst.
29 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Merhabalar ben daha once ılk hamılelıgım de dusuk yaptım. 

Sımdı ıse spiralle hamıle olma sansım ım cok yuksek düşük tekrar yasarmıyım acaba. Hamılelıkle ılgılı butun belirtıler var suan

Betam 0.25 ti 0.2 çıktı 5 gunde adetım 1 gun gecıktı ‍♀️‍♀️‍♀️
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 338 göst.
0 oy
1 cevap 327 göst.
0 oy
1 cevap 366 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...