0 oy
327 göst.
29 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Merhabalar ben daha once ılk hamılelıgım de dusuk yaptım

Sımdı ıse spiralle hamıle sanaım cok yuksek düşük tekrar yasarmıyım

Betam 0.25 ti 0.2 çıktı 5 gunde adetım 1 gun gecıktı ‍♀️‍♀️‍♀️
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
29 Mart 2021 misafir cevapladı
Bilmiyorum vala canm hic
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 339 göst.
0 oy
0 cevap 184 göst.
0 oy
1 cevap 366 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...