Benim de lekelenmem olduğu için 6.haftadan itibaren 7 hafta boyunca progestan kullandım, düşük tehlikeli demişti doktorum.Surekli yatmadım ama ağır hic iş yapmadım uzun süre ayakta kalmadım , sağlıklıysa tutununca tutunuyor bebiş
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı