0 oy
394 göst.
4 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
28 haftalık hamileyim Eşim işe gittiği için benim üst katta kaynanamlarda kalmamı istiyor olası virüs kapma sonucı bana bulaştırmaktan korkuyor. Evde ki odaları oturma alanlarını hep ayırdım gerekli önlemleri alıyor ama yinede korkuyor. Benim mide yanmalarım başladı bu zamanda orda rahat edemeyeceğimi söylesemde bir türlü anlatamadım . çok canım sıkılıyor keşke 15 gün dışarı çıkma yasağı olsaydı kurtulsaydık şu lanet virüsten

2 Cevap

0 oy
4 Nisan 2020 (5,247 puan) cevapladı
Iki kere post acmissin birisi kapanır 
-Reklam-
0 oy
4 Nisan 2020 (269 puan) cevapladı
Benim eşim işten gelince hiç bir yere uğramadan direk banyoya giriyor ve dış alıyor ondan sonra geliyor yanıma iş yerinde dışarda bütün önlemleri alıyor o yüzden oda korkmuyor bende 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 385 göst.
0 oy
3 cevap 369 göst.
0 oy
2 cevap 479 göst.

1,512,233 soru

24,666,632 cevap

367,023 kullanıcı

...