0 oy
296 göst.
26 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (11 puan) sordu
Selam kizlar. Sorum soyle olucakti ben daha yeni hamileyim bu zamanlarda yuruyus yapmak sartmi pek evden cikamiyorum da. 
Gebelik haftası 4+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
26 Mart 2021 (33 puan) cevapladı
Aksine bu zamnda pek yurumemen gerektiğini biliyorum ben . Ama 4 ve 5.aydan sonra yürüyüş hem anne adayı hem de bebek için sağlıklı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 646 göst.
0 oy
2 cevap 594 göst.
11 Ekim 2021 Hamilelikte Spor kategorisinde Betlgocmn (17 puan) sordu
0 oy
4 cevap 777 göst.
1 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Merve erva (31 puan) sordu

1,512,377 soru

24,668,371 cevap

367,122 kullanıcı

...