HAN
Benim de erkek.oglumun adını babası koyucak büyük ihtimalle serhat yada Serkan olucak..kız olsaydı kızımın adı melek meva koyucaktim.benimki klasik isimler
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı