HAN
Benim de erkek.oglumun adını babası koyucak büyük ihtimalle serhat yada Serkan olucak..kız olsaydı kızımın adı melek meva koyucaktim.benimki klasik isimler
1,512,632 soru
24,671,496 cevap
367,283 kullanıcı