Merhaba arkadaşlar e nabizda bugun ikili test sonucum çıkmış. Yarin doktora gidicem ama yinede merak ettim sizce nasil ? Radyoloji doktoru usgden bakınca bebekde sorun yok dedi
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı