0 oy
202 göst.
29 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kızlar bugün e nabızdan ikili tarama testimin çıktığı gördüm ama grafikte doktora aynı zamandami gidiyo doktorum 10 gün sonra ararım demişti ama 1 hafta da çıktı e nabizdan yani bekleyemiycem ben aramalımıyım
Gebelik haftası 12 +6

1 cevap

0 oy
29 Mart 2024 (14,030 puan) cevapladı
grafik 10 gün sonra çıkar canım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 430 göst.
0 oy
2 cevap 999 göst.
0 oy
0 cevap 218 göst.
0 oy
4 cevap 908 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,099 kullanıcı

...