Bebek dondugu için benin de öyle =) hıçkırmaya gelince solunum ve emme pratiği yapiyor miniğimiz cok iyi bir şey benim de gun de 2 ya da 3 kez yapiyor.
1,512,419 soru
24,668,852 cevap
367,149 kullanıcı