Bebek dondugu için benin de öyle =) hıçkırmaya gelince solunum ve emme pratiği yapiyor miniğimiz cok iyi bir şey benim de gun de 2 ya da 3 kez yapiyor.
1,512,402 soru
24,668,676 cevap
367,144 kullanıcı