0 oy
188 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (287 puan) sordu
33haftalık olduk çok akıntı var neden acaba bileniniz var mı olan oldu böyle neye işarettir 

2 Cevap

0 oy
2 Mart 2021 misafir cevapladı
Enfeksiyon dan olabiliyor bazen

Ama normaldir akıntı koku yoksa eğer 

Bendede sıklaştı son zamnlara doğru 

Rahım yunuşadıkçaa akıntı oluşuyormuş galiba 
-Reklam-
0 oy
2 Mart 2021 (165 puan) cevapladı
Bende 33 haftadayım beyaz kokusuz ve kaşıntı yoksa bi problem yok dedi doktor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 249 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda korkmaz (287 puan) sordu
0 oy
3 cevap 256 göst.
13 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Serpil ka (589 puan) sordu
0 oy
5 cevap 566 göst.

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...