0 oy
249 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (287 puan) sordu
33haftalık olduk çok akıntı var neden acaba bileniniz var mı olan oldu böyle neye işarettir 

1 cevap

0 oy
2 Mart 2021 (216 puan) cevapladı
Benimde cok olmustu hayta sulu bir sekildeydi ama sorun olmadi yinede doktora demende fayda var canim emin olmak icin
2 Mart 2021 (287 puan) yorumladı
Ayın 24 gidecem doktora
2 Mart 2021 (216 puan) yorumladı
Cok rahat edemez isen gununden once git bebegin hareketleri nasil en fazla aile hekimligine git ebeler  bilgilendirir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 189 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda korkmaz (287 puan) sordu
0 oy
3 cevap 256 göst.
13 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Serpil ka (589 puan) sordu
0 oy
5 cevap 566 göst.

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...