Kızlar 8 haftadayız nedense bu cinsiyet meselesi çok merak içindeyim aslında Rabbim ne verirse sevecez tabikide ama kendi içimden kız, ben hariç herkesin erkek diye tuttturması sanki alnımda yazar gibi... Allah herkese hayırlı evlat versin
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı