Kızlar 8 haftadayız nedense bu cinsiyet meselesi çok merak içindeyim aslında Rabbim ne verirse sevecez tabikide ama kendi içimden kız, ben hariç herkesin erkek diye tuttturması sanki alnımda yazar gibi... Allah herkese hayırlı evlat versin
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı