Kızlar 8 haftadayız nedense bu cinsiyet meselesi çok merak içindeyim aslında Rabbim ne verirse sevecez tabikide ama kendi içimden kız, ben hariç herkesin erkek diye tuttturması sanki alnımda yazar gibi... Allah herkese hayırlı evlat versin
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı