0 oy
324 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
4+2 gabeyim sol ayağımda uyuşma oluyor normalmi 
Gebelik haftası 4+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
16 Şubat 2021 (661 puan) cevapladı
Haftan küçük bu haftalarda bebekle ilgili uyuşma şikayeti olmaz canım gebelikle ilgili değildir 
16 Şubat 2021 (68 puan) yorumladı
Normalde adet olaxaqim zamanlarda oluyor acaba ondanmi dedm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 205 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurmusti (68 puan) sordu
0 oy
0 cevap 159 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurmusti (68 puan) sordu
0 oy
2 cevap 581 göst.

1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...