0 oy
205 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
4+2 gabeyim sol ayağımda uyuşma oluyor normalmi 
Gebelik haftası 4+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 325 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurmusti (68 puan) sordu
0 oy
0 cevap 159 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurmusti (68 puan) sordu
0 oy
2 cevap 581 göst.

1,512,700 soru

24,672,567 cevap

367,342 kullanıcı

...