Kötü biside yazmıyorum sakincalida yazmiyom sürekli kapaniyo neden anlamadim ya burda sorularimizi soruyoz bazen çok doluyoz dertlesmek istiyoz anlatacak kimsemiz olmuyo burada paylasmak istiyoz çok doluyum çok
1,512,367 soru
24,668,283 cevap
367,117 kullanıcı