Kötü biside yazmıyorum sakincalida yazmiyom sürekli kapaniyo neden anlamadim ya burda sorularimizi soruyoz bazen çok doluyoz dertlesmek istiyoz anlatacak kimsemiz olmuyo burada paylasmak istiyoz çok doluyum çok
1,512,350 soru
24,668,039 cevap
367,107 kullanıcı