Canım öncelikle hayırlı olsun gebeliğin allah sağlıkla kavuştursun...tabiki illa bulancak diye bişe yok 3.gebeliğim bu.. 10.haftamdayım ilk iki gebeliğimde en ufak bi bulantım olmamıştı bunda bayaa bi bulantım
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı