Canım öncelikle hayırlı olsun gebeliğin allah sağlıkla kavuştursun...tabiki illa bulancak diye bişe yok 3.gebeliğim bu.. 10.haftamdayım ilk iki gebeliğimde en ufak bi bulantım olmamıştı bunda bayaa bi bulantım
1,512,389 soru
24,668,496 cevap
367,127 kullanıcı