0 oy
275 göst.
2 Ocak 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (56 puan) sordu
Merhabalar. Şuan mezgit pisecek ve çok yiyesim var. 10 haftalık hamileyim. Dip balığı oldugu için zararli diye duymuştum. Bi tane yesem bişey olur mu? Yiyen var mi?
Gebelik haftası 10

1 cevap

0 oy
2 Ocak 2021 (2,719 puan) cevapladı
Hayır dip balığı yeme sen kendine başka balık al dip balıkları ağır metal içerdiği için zararlı . Bir tanede 5 tanede yesen zararlı   bebeğin gelişimini etkiliyor 
2 Ocak 2021 (56 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,099 göst.
0 oy
9 cevap 4,057 göst.
16 Şubat 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Gulnurkzy (3,529 puan) sordu
0 oy
1 cevap 225 göst.
0 oy
6 cevap 531 göst.

1,512,177 soru

24,665,955 cevap

366,975 kullanıcı

...