Merhaba kızlar az önce doktordan geldim ikiz bebeklerim biri 13+3 gün diğeri 14+2 günlük.iki hafta sonra kontrolüm var cinsiyetleri henüz öğrenmedik.Tek duam sağlıkla gelsin bütün bebekler inşallah.Kiz ya da erkek ikisinede çok sevineceğiz.
an
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı