Merhaba kızlar az önce doktordan geldim ikiz bebeklerim biri 13+3 gün diğeri 14+2 günlük.iki hafta sonra kontrolüm var cinsiyetleri henüz öğrenmedik.Tek duam sağlıkla gelsin bütün bebekler inşallah.Kiz ya da erkek ikisinede çok sevineceğiz.
an
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı