Kizlar özür dileyerek soruyorum çok afedersiniz bağırsakta aşırı gaz problemim var geceleri bile bundan dolayı uyanıyorum lütfen bu konu hakkımda bilgisi olan yazsın çok çaresiz kaldım sizce normal mi . Tekrardan özür diliyorum
1,512,572 soru
24,670,990 cevap
367,261 kullanıcı